23 دیدگاه در “یوز تازه نفس در راه است…

  1. دوستان عزیزم در یوز، شما نباید نتایج حدسی که از طریق یادگیری ماشین در اولین نتایج را برای عموم استفاده کنید، ابتدا این کار را در سندباکس انجام دهید، پس انجام مراحل آزمایشی متعدد به صورت تدریجی و کاملاً هوشمندانه در حوزه های مختلف عمل کنید. در ضمن این نتایج حدسی بیشتر برای گونه های سوالی استفاده می شود تا سایت هایی با شهرت خاص.
    برای سایت های که مشهور هستند مثل فارس باید لینک های اصلی از فارس را طبق الگوریتم، در نتایج اول ردیف شود.

  2. سلام
    اول از همه مگر شما از اینترانت استفاده نمی کنید؟ پس اینترنت و اینترانت چه فرقی با هم دارند در صورتی که در اینترنت ایران، هر دو به یک شکل مورد استفاده قرار می گیرند. یک کشور وقتی از اینترانت استفاده می کند که ما خواهد هزینه هایش را کم تر کند و به خواسته های مردم خودش، در در درون کشور پاسخ بدهد. پس چرا سرعت را محدود می کنند؟ اصلا معنی ندارد. به نظر من باید سرعت اینرانت را نا محدود کنند ولی حجم اشکالی ندارد پولی باشد. اگر سرعت نا محدود باشد، مردم به هیچ عنوان به سراغ نسخه های خارجی نمی روند. مثل بیسفون که واقعا دل من برای او سوخت با چند میلیارد سرمایه گذاری، در حال نابودی می باشد. بیسفون هم مدیریت جالبی ندارد. مگر ایرانسل حامی بیسفون نیست، پس چرا از ایرانسل استفاده نمی کند مثلا بگوید که تمامی تصوایر و متن های ارسال شده در بیسفون رایگان. شما هم بسیار ضعیف عمل می کنید و وزارت کشور بر روی شما سرمایه گذاری کرده است و یعنی همه ی شرکت های زیر مجموعه “باید” حامی شما باشند. از طرفی دیگر کمی به طراحی خودتان رونق ببخشید، مثل پارسی جو کمی اطلاعات بدهید یا مثلا با زومیت یا یک سایت فناوری قرار داد ببندید که در ازای پولی که به شما بدهند، شما هم این سایت را به عنوان اخبار خود قرار بدهید. من دفعه ی قبل برای پیشرفت اینترنت ایران حدود دو سه نظر دادم ولی اصلا نتیجه ی آن را ندیدم. امیدوارم این دفعه بازخورد داشته باشد.

    1. سلام

      ممنون از پیشنهاداتی که در اختیار ما قرار می‌دید.

      اول این که احتمالاً منظورتون از وزارت کشور، وزارت فناوری اطلاعات بوده. وزارت فناوری اطلاعات قرار بوده حمایت خوبی از ما بکنه، که تا به حال به تمام قول‌هایی که دادن عمل نکردن. البته حمایت کردن، ولی نصفه و نیمه! که همین باعث ضربه خوردن به کارمون شده.

      نکتهٔ دیگه این که منظورتون از این که همهٔ شرکت‌های زیرمجوعه باید حامی ما باشن چیه؟ چه جور حمایتی مد نظرتون هست؟ اصل حمایت رو که خود وزارت باید انجام بده درست انجام نمی‌ده! شما انتظار داری شرکت‌های زیرمجموعه انجام بدن؟ اما در مورد استفاده از یوز و کاربران یوز، استفادهٔ «بایدی» یعنی زوری، به هیچ درد نمی‌خوره. ما به دنبال ارائهٔ سرویس با کیفیت هستیم که کاربران عمومی با اختیار خودشون ازش استفاده کنن. اجبار کاربرا به استفاده از یه محصول هیچ ایدهٔ خوبی نیست و نتیجهٔ خوبی هم نمی‌ده، نه کاربرا راضی می‌شن، نه محصول با کیفیتی به دست میاد.

      در مورد اینترنت و غیره هم ما مسؤول بهبود کیفیت اینترنت نیستیم! ما جایی که خودمون هستیم رو سعی می‌کنیم درست کنیم، بقیه‌اش رو مسؤولین مربوطه باید درست کنن. در هر صورت ما از پیشنهادات شما و دیگر کاربران به شدت استقبال می‌کنیم و خوشحالیم که نظرات خودتون رو با ما در میون می‌ذارین.

  3. بسیار خوشحالم ازسایت ملی یوز با تشکر بسیار جالب و دیدنی و اموزنده ولی بعضی از مطالب نوشتار وعکس مطلب کم دارد موضوع ضد شوره کولر ابی ورنگ ساختمان مطالب کم است لطفا بیشتر بگذارید با تشکر از شما

    1. ممنون از نظرتون

      دقت کنید که یوز یک موتور جستجو هست، نه محلی برای مطلب گذاشتن. مطالب رو ما نمی‌ذاریم، شما می‌ذارید (یعنی وبمسترها و کاربران اینترنت)، و ما فقط اونها رو خزش می‌کنیم و توشون جستجو می‌کنیم و نمایش می‌دیم.

    1. کاربر عزیز یوز
      سلام و آرزوی لحظاتی خوش
      کانال یوز در پیام‌رسان سروش به زودی معرفی می‌شود. برای لنزور هم امیدواریم در آینده نزدیک اقدام کنیم.
      از همراهی شما متشکریم 🙂

  4. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من از یوز خیلی انتقاد دارم
    چون که خیلی جای پیشرفت داره ولی درست استفاده نمیکنه
    یوز اصلا تبلیغات نمیکنه
    یوز رو خیلیا نمیشناسن
    مگه ایرانی نیست؟
    مگه کار مهندس های ایرانی نیست؟
    پس امکانات خوبی هم به ایرانی ها بدید
    جایی باشه برای معرفی سایت ها و وبلاگ ها
    محلی برای مشارکت همه ایرانی ها
    خیلیا مثال میزنن میگم مثل گوگل فلان کار رو بکنید مثل یاهو فلان کار رو بکنید و…
    ولی این درست نیست
    شما باید دوبرابر بهتر از اونا باشید
    توی جست و جو یه مقدار ضعیف عمل میکنید
    یک موتور جست و جو وقتی قوی هستش که ضعیف ترین سایت ها هم با بهترین کیفیت جست و جو کنه
    بخدا حیفه
    یوز خیلی حیفه
    شما خودتون رو تقویت کنید مطمئن باشید کاربرای ایرانی هم به خوبی همایتتون میکنن
    وقتی من میام داخل یوز جست و جو کنم و خوب جواب دریفات نمیکنم قطعا دفعه بعد داخل یوز نمیام
    سعی کنید همه رو درگیر خودتون بکنید

    1. محمدحسین لطیفیان عزیز
      سلام
      قبل از هر پاسخی دوست داریم بدانید که چقدر از خواندن پیام شما خوشحال می‌شویم. اینکه کاربری مثل شما اینقدر به مسائل مرتبط با یوز حساس است برای ما بسیار انگیزه‌بخش است.
      در مورد نکاتی که اشاره کردید، عرض می‌کنیم که تمام تلاش‌مان را برای ارائه بهترین خدمات به کار گرفته‌ایم. اما متاسفانه منابع ما محدود است. در حد بضاعت‌مان سعی می‌کنیم یوز را به همه معرفی کنیم. برای شناخته شدن روی کمک شما هم حساب کرده‌ایم. امیدواریم با تلاش زیاد و ارائه خدمات مناسب نظر کاربران فارسی‌زبان را جلب کنیم.

پاسخ دهید